The city - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jan en Trees-Cor en Carolien Buisman/scherpenzeel - WaarBenJij.nu The city - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jan en Trees-Cor en Carolien Buisman/scherpenzeel - WaarBenJij.nu

The city

Door: Trees

Blijf op de hoogte en volg Jan en Trees-Cor en Carolien

08 Januari 2012 | Australië, Melbourne

G'day, het is vandaag zondag, vandaag gaan we bowlen. Het is vandaag ook regenachtig. Morgen naar Puffin Billy, dat is een locomotief. Eergisteren zijn we naar Melbourne gegaan en we hadden ook een hotel be pelt, dus 2 dagen om daar te vertoeven. Eerst naar het hotel en daar vandal ginger we lopen op weg naar the Eurekatower voor een view over the city. Het was goed weer dus een mooi, dus een duidelijk uitzicht. Daarna moest er even gelunched worden en toen weer verder. Naar het oude treinstation en Federation Square, daar stond er een straatartiest dus daar even blijven kijken. Toen de church in en daarna verder gelopen naar de winkelstraat. Ook nog even een info ingelopen om te kijken hoe we de volgende dag met de bus de stad zouden gaan bekijken. Daarna gingen we ieder ons eigen weg. Om 6 uur weer verzameld. We gingen even wat eten bij de riverside. Ik had carpaccio als voorafje, dat was 3 plakjes met wat sla en toebehoren, dus ik moest wel even lachen. daarna terug naar het hotel via de riverside. Daar werd het al wat drukker met de straatartiesten. Het was al wat frisjes dus even iets warmers aantrekken. Toen gingen we naar het waterfront (James bleef op de kamer). Daar hebben we wat gedronken. Jan en ik gingen nog even lopen en die andere gingen terug. De volgende dag om half 10 afgesproken. We gingen eerst nog ergens ontbijten voordat we met de bus gingen. Het was een gratis bus maar hij zat wel iedere keer stampend vol. We waren uitgestapt bij het cricket en en tennis stadions. Er was daar een dooie boel, dus na een half uur hadden we het daar gezien. Toen naar Victoria market, daar ruim een uur rondgeslenterd. Het is veel hetzelfde en troep, maar even leuk om daar te lopen. Toen naar het waterfront en daar wat gegeten. Daarna even om de hoek een lot gekocht en nu maar hopen op een grote prijs, we hebben er 3 gekocht en als we prijs hebben delen we hem door drieën. Toen op weg naar het hotel waar de auto nog in de garage stond, Kelly werd daar gebracht door Chris en toen naar huis. 's Avonds hebben we fish en chips gegeten. En er werd natuurlijk ook weer gemext. Vanmorgen om half 10 opgestaan en ons ontbijt stond al weer klaar. Het is hier net een hotel, we komen echt niets tekort en we hebben een lot of fun. Well that's it. Bye bye

• 08 Januari 2012 - 08:45

Bettie En Ruud:

NOU BIJ ONS GAAN DE LAATSTE DINGETJES IN DE KOFFER EN OVR EEN UURTJE OP NAAR SCHIPHOL...WE HEBBER ER ZIN AN..
    GENIET NOG LEKKER..GAAN WIJ OOK DOEN

SEE YOU ZOEN EN KUSJES VOOR IEDEREEN

• 10 Januari 2012 - 16:35

Helen En Joop:

Carpaccio maar 3 plakjes maar was die lekkerder als in Wijk aan zee?
    Nou het schiet al weer op bijna weer naar huis. geniet er nog maar even van en groetjes aan allemaal.

• 10 Januari 2012 - 22:34

Paul En Marita:

Van Renske hoorde we dat jullie in Melbourne zitten. Wij komen morgenavond 12-1-2012 met de Spirit of Tasmania aan in Melbourne. Wie weet is het gezellig om elkaar te onmoeten? Mail maar even als jullie er nog tijd voor hebben.